Ovaj blog je u stvari mala galerija mojih radova koje sam objavljivala na starom blogu koji je jednostavno nestao...dalje me možete pratiti na novom blogu Moj Hobi 2...

.

.

nedjelja, 24. ožujka 2013.

cipelice i makrame






























































































Broj komentara: 7:

  1. Jako zanimljiva cipela-dekoracija:) Makrame je moj favorit..Još ga nisam naučila,ali moram..Čak me i brat "prešišao", naučio ga još u osnovnoj školi:))Ja tada nisam bila zainteresirana, malo kasnim ..Predivan je:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatko, cipelice su exra. a makrame je bio i moja stara ljubav, al več godinama nistam ništa radila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako slatko! Makrame mi je zanimljiv, ali nikad nisam pokušala da ga naučim. Gledala sam ženu koja to radi, napravila je i haljinu od makramea, koja, mogu ti reći, jako lepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Crne somotske cipelice su za mene umetničko delo!!;)

    OdgovoriIzbriši
  5. So Cute,congratulations!!
    Kisses from Brasil,
    Carla

    OdgovoriIzbriši
  6. sve je prelijepo pogotovo cipelice :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...