Ovaj blog je u stvari mala galerija mojih radova koje sam objavljivala na starom blogu koji je jednostavno nestao...dalje me možete pratiti na novom blogu Moj Hobi 2...

.

.

nedjelja, 14. travnja 2013.

još starijih radova






                   



                               



                     





                     



                     















    




                       











































 











       


                               
































                                   



                                               




















                                      






 

Broj komentara: 16:

  1. Predivni prizori...Stvarno si majstor!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove umjetnine iz papira me oduševljavaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bi rekla..od ničega stvoriš nešto lijepo.

      Izbriši
  3. harika görünüyor gerçektende elinize sağlık...

    OdgovoriIzbriši
  4. divno, romantično, usklađeno...uživala sam, i mislim si da je kod tebe doma baš lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si umjetnik, dobri poslovi. Pozdrav iz Španjolske.
    You're an artist, good jobs. Greetings from Spain.
    Beni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lijepa...
      Pozdrav iz Hrvatske.

      Izbriši
  6. imaš nagradu na mom blogu http://kreativni-svijet.blogspot.com
    poozzzz

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lepo, jako romantično, kreativno i sa puno ljubavi. Uživala sam u ovoj maloj turi i radujem se tvojim budućim radovima.
    Srdačan pozz!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni radovi! Drago mi je što sam otkrila tvoj blog, odsada sam redovni pratilac:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...